דעה • "הי"ד? אנחנו צריכים לנקום את דמו" // מיכאל פואה

    מיכאל פואה 12 Comment on דעה • "הי"ד? אנחנו צריכים לנקום את דמו" // מיכאל פואה
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמת כואבת. אתמול בלילה אספתי מזירת הפיגוע את משקפיו של שלום יוחאי (שרקי) ד"ן (דמו נקום) ואת אחת מנעליה של שירה. עדות אילמת לזלזול או אולי יותר נכון להפקרות של ההתנהלות המשטרתית שעד עתה אף נציג רשמי שלה לא הגיע לאחת המשפחות כדי לדווח להם על מה שקרה, ולתת כתף למי שנפגע בפיגוע טרור.

    בשבת זו קיבלתי החלטה להפסיק להשתמש בביטוי הגלותי לטעמי הי"ד (ה' יקום דמו). כאשר יהודים חיו בגלות ולא היה בידם שום יכולת שלטונית הדבר היחיד שנותר להם לצפות ולהתפלל עליו הוא ש-ה' יקום את דמם השפוך. אבל עתה שבחסדי ה' יש לנו מדינה וצבא ומשטרה זה פשוט מגוחך לצפות ש-ה' יעשה לנו את העבודה. הוא הרי נתן לנו את כל הכלים ואנו מצווים לעשות.

    חשוב לי להדגיש שאיני מתכוון כלל לנקמה פרטית של מישהו שנוטל את החוק לידיו. להיפך נקמה כזו רק פוגעת ומקלקלת, אני מדבר על כך שכל אחד מאיתנו צריך לדרוש משליחנו בממשלה ובכנסת לפעול ולנקום את דמינו השפוך.

    נקמה זו היא לא רק רגש טבעי בריא היא הדרך היחידה בא אומה ריבונית יכולה להסביר לאויביה שלא כדאי להתעסק אתה. האיפוק כנגד מרצחנו אינו מבטא כח אלא חולשה שמזמינה עוד ועוד פיגועים ומלחמות.

    נכון המצב לא פשוט ממשלת ישראל ומשטרת ישראל נמצאים במצב הכחשה. הם מנסים להפוך כל פיגוע לאירוע אזרחי, ורק כשאין ברירה הם מודים בשפה רפה שמדובר בפיגוע טרור.

    הממשלה משחררת בימים אלו מליארדים לרוצחנו במקום להגן עלינו מפניהם. הממשלה שותפה למהלך של שיקום רצועת עזה מבלי שהוסר האיום על חיינו ממנה. במשטר דמוקרטי האחריות בסופו של דבר נופלת עלינו האזרחים. עלינו לקחת את כל עוצמות תחושות הנקם הבוערות בקרבנו ולתרגם אותם ללחץ ציבורי על ממשלת ישראל ועל הרשויות כדי שיפעלו.

    כל אחד יעשה כחכמתו רק שיעשה, ולא יצפה ש-ה' יקום את דמו של שלום וכל ההרוגים והפצועים עד היום. ה' לא יקום את דמם אם אנחנו בניו-שליחיו כעם ריבוני לא נעשה זאת.

    מיכאל פואה, פעיל ימין ומראשי מנהיגות יהודית בליכוד



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      שיא הכפירה והמרידה בקב"ה שקיימת.
      איך אתם מעיזים לפרסם דבר כזה??????????

    2. 10

      קודם כל מיהו הכותב? שלפחות יאמר מה הוא עושה וכו'
      מפני שהבנתו את המושג ה'גלותי' של הי"ד רדודה מאד,
      בפס' נאמר: 'קל נקמות ה" הנקמה האמיתית היא לא הרצח וכו' אלא הנקמה האמיתית ,שרק הקב"ה יודע מה היא. וכמו שאין אנו יודעים למה דוקא שלום יוחאי נהרג, אבל כך אנו מאמנים שהקב"ה גזר וזה מה שצריך להיות. כך הקב"ה יקום את דמו.

    3. 7

      בושה וחרפה
      הנהלת הרדיו נא להוריד פוסט זה מייד!!
      ה' יקום דמו זהו ביטוי גלותי??
      מישהו מחליף את הקב"ה בניהול העולם???
      עפרא לפומייהו!! בושה!!

    4. 6

      דברי כפירה ונאצה! הכוחי ועוצם ידי זועק ממילותיך, אתה מעז לכנות אותו גלותי????!!!! עכשיו עוד יותר מתמיד כולנו יודעים שאם הוא לא שומר עלינו בכל רגע נתון, כל הצבא והמשטרה המהוללים שווים כקליפת השום!!!!
      אז בפעם הבאה לפני שאתה משחרר את הגיגך המבהילים, מוטב שתחשוב קצת ותתחרט על הכפרנות שבך!

    5. 5

      כתבה מסוכנת למרות שאני מסכימה עם אוזלת היד זה נשמע כמו קריאה לנקמה בין השורות
      חכמים היזהרו בדבריכם!!!!!!!!

    6. 2

      קודם כל אני מסכים עם כל המגיבים שהכותב כתב דברי כפירה עפ״ל קל נקמות ה׳.
      אבל בא נניח שאתה צודק וכו׳ אבל גם לשיטתך אנחנו עדיין צריכים להגיד הי״ד. יחד עם המשטרה המהוללת שלנו יחד עם הצבא החזק והמדינה הגאוותנית שלנו אנחנו עדיין נמצאים ונשלטים בידי טרוריסטים רבותי גם בארץ ישראל כל עוד משיח לא הגיע ובית המקדש לא עומד בתפארתו ובמיוחד כל עוד השכינה בגלות גם אנחנו בגלות וכיוון שכך אנחנו עדיין זקוקים לנקמה האמיתית שהיא נקמת ה׳ כמו שאנחנו אומרים כל בוקר בתפילת שחרית א-ל נקמות ה׳
      הוא ורק הוא ינקום את נקמתנו והיא הנקמה האמיתית